Spanien dag 1

Blev en tidig uppgång idag 4.40 närmare bestämt. Vi samlades sedan på jobbet. Carrines man hade lånat ut sin buss till oss och Marias man skjutsade oss till Skavsta. Flygresan gick bra utan förseningar. Jag brukar vara flygrädd men denna gång kändes det helt ok kanske berodde på att Hanna å Maria var ganska flygrädda så då vart det lättare för mig av nån anledning. 
När vi kom fram till huset fick vi en supergod spansk lunch och sangria. 
På eftermiddagen har vi hängt vi poolen, varmt och skönt är det, tror runt 28 grader idag. ikväll ska vi i väg på flamenco och käka middag. Hoppas jag orkar hålla mig vaken bara känner mig helt utpumpad. 

Pratade med Signe och Henke på Skype nyss så nu saknar jag henne ännu mer. Mamma komma sa hon😢. 
Henke sa att hon frågat efter mig flera gånger idag. Vet inte hur jag ska klara att inte få träffa henne tills på tisdag. 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0