Vintertid

Signe vaknade 04.00 i morse. Fick henne att somna om i 30 min sen gick vi upp vid 04:45 men då var ju klockan egentligen 05.45. 
Pappa hade varit å partajat kvällen innan så vi tog en morgonpromenad så han skulle få sova. 
Det var rätt mysigt för det nästan bara jag å Signe ute medans hela staden verkade sova. 
På förmiddagen åkte jag sedan till duveholmshallen å mötte upp Sofia, de hade en stor loppis där idag. Elin kom också dit :). 
Var ute efter en tripp trapp men hittade tyvärr ingen, blev 2 par svarta thights till Signe och en tunika. 
Var även på en annan loppis efter duveholmshallen i närheten av där vi bor .å där hittade jag en sänglampa till Signe, en jättefin klänning till jul som var hemsydd och ett par överdragsbyxor. Tydligen bara Signe som går lyckligt lottat ur alla loppisfynd, och min plånbok också förstås. 
På eftermiddagen åkte Signe till Hulta å umgicks med farmor och farfar, tror de var en sväng hos gammelmormor å morfar också. 
Hon hann även med en sväng till mormor å morfar efter det så nu sover hon skönt däruppe. 
Henke har gjort illa handleden så han sitter nu på akuten å får gips. De hade kört nån lek på festen igår å då hade han gjort sig illa. 
Han kommer därför bli hemma imorgon vilket faktiskt passar rätt bra eftersom vi missat att dagis är stängt imorgon, inte att han gjort sig illa alltså men att han ska vara hemma😉. mormor kanske får rycka in å hjälpa stackars handikappade henke ändå :). 😍. 







Signes julklänning :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0