Dagis divan



Signe är så jäkla rolig nu alltså. I fredags när jag hämtade henne så kramade hon alla killar på dagis hejdå.
Idag visade fröken mig kort som de tagit på dagarna så att vi föräldrar kan se vad barnen gör, då kom det helt plötsligt ett kort på Signe hand i hand med en liten kille. 
Idag när vi skulle åka var det också kramkalas :) haha får nog låsa in henne om ett par år😉. 

Men man märker verkligen att hon trivs nu. Hon är hur glad som helst vid lämning, vinkar å ger slängpussar genom fönstret. 
Brukar spana på henne genom fönstret när jag hämtar å då leker hon å grejar. Så fort hon ser mig ska hon uppmärksamma både barn å personal på att jag är hennes mamma. Häromdagen drog hon med sig en 4 årig kille till fönstret å pekade mamma, mamma, mamma. Haha ja vi har rätt roligt åt henne just nu, härlig tid. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0