Finsmakare

Jag jobbade något längre idag så mormor hämtade Signe på dagis, när jag slutat fikade vi sen kom Henke å vi åkte till Elgiganten och köpte ny dator för den gamla är helt paj, tråkig utgift men en dator måste man ju ha. Tycker det är så svårt att välja vad man ska ha, förstår ju bara hälften av det står på skyltarna vid datorerna, men vi fick hjälp så det blev tillslut en Toshiba. 

När vi satt å åt köttfärssås ikväll så hade jag rivit Mauris goda parmesan på min mat och Signe ville ju självklart också ha . Trodde inte hon skulle gilla men jag rev lite över hennes mat å sen ville hon ha mer, hon bröt till och med en bit av osten och åt :). 

Efter maten begav jag mig på tabatan. Fy så jobbigt det var idag. Hade även träningsvärk kvar från passet i torsdags. Hur mycket folk som helst var vi. Tror det var runt 35-40 pers idag så det blev lite trångt men det gick. 

Signe har förresten inte varit ledsen vid lämning på dagis nu de senaste 3 gångerna :), dagispersonalen berättade att de hade en ny inskolning nu i veckan och hon hade gråtit när föräldrarna gick. Då hade Signe tittat jätteroligt på henne som att vad är du ledsen för :) haha hon är cool nu liksom😂. 


Polarna :) 



Parmesan 


Här ser ni ända gången Signe är still på en dag, när hon dricker sin ningning :)😍. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0