Måndag

Blev tidig uppgång idag för att hinna iväg till dagis och sedan hämta upp Tessan å Ester som skulle bort till mamma. Signe blev ledsen vid lämning idag igen, hoppas det blir bättre med det snart. Är så jobbigt att gå när hon gråter och vinkar hejdå😪. 
Efter jobbet blev det en sväng till Cia för mig och Tessan som sedan skulle med tåget till Göteborg. Hoppas de kommer hem snart igen, är så mysigt att ha dem här.  En Powerwalk för mig och Signe blev det sedan, Signe ville inte sitta i vagnen men efter att jag satt på babblarna på telefonen gick det bra. Signe har lärt sig säga babblarna nu, eller hon säger blabla 😘. 



Frukost 





Jag försökte ikväll smygta en godis från skafferiet. Det var inget som gick Signe obemärkt förbi. Hon sprang fram å sa mera mera så hon fick en chokladbit, när hon sedan inte fick mer blev hon helt galen och stod å grät vid skåpet 😓. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0