Stan

Imorse åkte jag iväg å handlade färskt bröd till frukost, är så gott på helgen :) var inte många i butiken när jag steg in vid 07.15. 

Efter frukost begav jag mig till gymmet, skulle träna med Sara egentligen men fick inte tag på henne. Sen visade det sig att hennes grannar haft fest igår å stört så det inte hade kunnat sova, därför försov sig hon. Blev bara lite Crosstrainer idag så vi bestämde att vi skulle köra ett pass imorgon.
Medans jag tränade var Signe, Henke å Bitte i Stadsparken där det var nån aktivitet för barn. 

När vi alla var hemma igen bestämde vi oss för att gå ner på stan å käka lunch. Sen ville Signe ha en nagn till sina dockor, då smällte farmor förstås å ville köpa en. Hon har en vagn på dagis till dockorna och har tydligen uppmärksammat att hon inte har det hemma😂. 
Efter vagnköp blev det mat på cafélounch. 
Fyndade även en vinteroverall till Signe. Kappahl hade 25% på alla barnytterplag sen hade jag 100 kr bonus så det blev 500 kr istället för 800. Älskar fynd :)




Doppar i vitsås som mamma. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0