Första arbetsdagen avklarad

Har gått bra idag trots halsont. Känns dock att man blivit tjockare och mer otymplig sen man jobbade sist. Vet inte om det är att man böjer sig fram så ofta så bebisen flyttar på sig men när jag kom hem kändes det som att den låg å tryckte på lungorna så jag tyckte det var jobbigt att andas. 😫. 
Värre blir det väl. 

Henke ringde mig vid lunch å sa att han Å Signe skulle åka till badhuset med Erik och Iris ikväll så jag och Signe begav oss till Lindex för att handla en ny baddräkt då den andra är på tok för liten. 
Signe fick välja mellan två stycken vilken hon ville ha. Vi fick den gratis då jag hade massa bonus på Lindex. 
Efteråt tog vi en sväng in till B-Young å köpte en sjal åt mig. Signe började greja å skulle springa ut från affären, då hotade jag med att hon inte skulle få åka till badhuset å det vart hon hur snäll som helst, då hon tjatat om badhuset ända sedan jag berättade att de skulle åka dit och berättade för alla barn å fröknar som orkade lyssna på dagis😂. 
Lite roligt att hon verkligen kommit in i en ålder då hon går att muta med saker😂.  

Nu ska jag ta det lugnt i soffan och se ett avsnitt av vikings säsong 3. Blev medlem på HBO nordic nu i stället för nerflix då det har vikings å game of thrones. 


Badbruden 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0