Shoppingdag

Imorse begav vi oss ut till Hulta allihopa för byte av däck, efteråt åkte jag vidare mot Vingåker och Elin medans Signe och Henke blev kvar i Hulta. 
Sedan styrde vi mot Örebro för ikea och Marieberg. Blev en hel del inköp för mig på ikea till altanen. Visar allt i bilder när altanen är klar. På Marieberg blev dock inget köpt. Vi skulle leta klänning till bröllop men hittade inget, eller rättare sagt inget satt snyggt på min nuvarande  kropp. Får hoppas på klänningen jag beställt helt enkelt, eller ta nån gammal trasa. 

Stackars Elin fick hjälpa mig att konka grejor. 


Elins motto.😂. Kaffetunna som hon är. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0