Första Dagisdagen

Bitte var snäll å lämnade Signe på förskolan idag. Hon hade blivit jätteledsen men det hade gått bra sen. Hon höll dock hårt i favofröken Lotta under dagen. När jag kom satt hon och lekte med några andra barn med sin björn bredvid 😍. 
Hämtade henne lite tidigare eftersom det var första dagen så hon hade inte hunnit sova. Försökte söva henne när vi kom hem men eftersom Isak var vaken var det inte så lätt. Vid 16 tiden var Signe inte vidare rolig utan kastade med mat å geggade sylt på soffa och kastade saker. Sa då att hon skulle få välling å sova och skickade upp henne till rummet. Trodde verkligen inte hon skulle somna utan var mest för att hon skulle lugna sig men när jag kom upp 10 minuter senare såg det ut såhär.❤️


För mig å Isak blev den en promenad i morse sedan kom min kollega Hanna på besök så vi drack kaffe å pratade. Hon hade med sig hembakta bullar och hemgjord jorgubbssaft 😊. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0