I fall ni undrar

Ifall ni undrar över varför det är lite dålig uppdatering just nu beror det helt enkelt på att jag inte har nån tid över till någonting annat en mina små liv. Isak snittar ju 1,5 timmes sömn per dag uppdelat i 20 minuters intervaller sedan äter han 1 gång i timmen minst 😫😘. Däremellan vill han bli buren. Som tur är sover han väldigt bra på nätterna, i natt sov han från 20.15 till 03.00 innan han vaknade första gången. Har börjat ge honom en flaska ersättning på kvällen å då sover han längre och håller sig mättare. 
Imorgon börjar Henke jobba så ska ha både barnen denna vecka innan Signe börjar på dagis vecka 34. Hoppas jag överlever 😉. 
Men många inlägg under veckan är väl inget att förvänta. 
Är nån sugen på att komma å hänga med ett nervrak i veckan är ni mer än välkomna :) 




Kommentarer
Sofia

Jag och tjejerna kommer gärna nån dag den här veckan 😘

2015-08-10 @ 11:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0