Överlevt

Har faktiskt överlevt denna dag 😁. 
Har varit väldigt hektiskt men tack och lov tog Isak en tupplur på över 2 timmar mitt på dagen så jag kunde fokusera lite mer på Signe. 
Signe har inte varit på topp, lite feber tror jag hon haft sedan har hon varit väldigt trotsig och hällt ut 3 glad saft och sedan doppade hon sin tandborste där i 😳. La en tallrik mat inne i ett täcke och lite annat smått och gott. 

Mat har hon inte velat ha så mycket av utan tjatat om välling som hon faktiskt fått, orakade inte ta 
fighten. 

Vid 11 somnade Isak så då gick jag och la Signe som somnade ganska fort, när hon somnat vaknade Isak igen och när jag fått Isak att somna om vaknade Signe. Så det har varit fullt ös. 
På eftermiddagen har vi mest kollat på pippi och varit ute lite i trädgården. 
Ikväll kom Grannpojken förbi så vi gjorde vattenballonger vilket det tyckte var riktigt rolig, de stod å hoppade för de var så exalterade😂. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0