Nystämd så här ska spelas.

Fick med mig en gitarr hem från Gbg av Tessan som hon ej använt. Spelade ju lite när jag var barn, inte för jag kommer ihåg så mycket av det men. 
Var inne på Forss musik å bad han stämma gitarren åt mig vilket farbrorn gjorde på mindre en 1 minut, helt otroligt 
, inte behövde jag betala nåt heller. 
Har spelat lite under eftermiddagen å har hittills lärt mig, ja må du leva, Idas sommarvisa och blinka lilla stjärna. 
Inte utan att titta på ackorden förstås men ändå😊. 
Nu håller jag på å försöker lära mig en Håkan låt. 
Signe tyckte det var roligt att lyssna till en början men sen blev hon trött på mig å sa att jag inte fick spela mer. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0