Vår i luften

Det var så fint väder idag på eftermiddagen så vi gick ut å tog en promenad och gick till 2 lekparker. 
Trodde Signe var ganska rädd för att åka rutschkanor och annat men hon kastade sig ut. Andra åket sa hon, ligga så å lägger sig på mage å kastar sig ut, hann nätt å jämnt med att fånga henne när hon kom ner. 

Har i övrigt varit en lugn lördag som började klockan 05.30. 
Har varit och handlat på ica maxi, kört lite crosstrainer, var dock tvungen att bryta efter 30 min då jag hade så jäkla ont i tån. Min stortånagel har lossnat på alla ställen utom ena sidan så jag kan inte dra bort den, vet inte vad jag ska göra.  










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0