Vattkoppor verkar det vara 👎.

Signe hade feber till och frĂ„n mellan lör och mĂ„n sĂ„ hon fick vara hemma igĂ„r. 

Var i vĂ€g till förskolan igĂ„r för att hĂ€mta lite grejor Ă„ dĂ„ sa de att det gick vattkoppor Ă„ dĂ„ kom jag pĂ„ att Signe var lite prickig, hon har haft lite vĂ€rmeutsalg sĂ„ det var inget jag tĂ€nkte sĂ„ mycket pĂ„ men nu har det blivit vĂ€rre med prickarna sĂ„ hon fĂ„r nog vara hemma resten av veckan. 
Annars mĂ„r Signe bra, det verkar inte klia sĂ„ mycket Ă€n och febern Ă€r borta. 

Jag Ă„ mamma har delat pĂ„ dagarna sĂ„ att hon har haft henne pĂ„ förmiddagen Ă„ jag pĂ„ eftermiddagen. Idag tog vi en promenad efter lunch, dĂ„ somnade Signe och sov 2 timmar sĂ„ jag kunde fĂ„ lite gjort pĂ„ kontoret ocksĂ„ :). PĂ„ fredag ska Henke vara hemma. 









Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0