Hälsar på tjejerna

På eftermiddagen åkte vi till familjen Roxström/Einarsson. 
Fick träffa lilla Elsa igen. Såå lik Sofia :). 
Vi fikade å tjejerna busade järnet i lekfältet och jagade varann varv efter varv runt köket medans Signe skrek inte ta mig Iris. 
Det kör hon med hela tiden nuförtiden  särskilt när jag ska hämta på dagis, då ropar hon, inte inte ta mig mamma och springer iväg. Ibland kan det ta en evighet innan vi kommer därifrån då hon slänger av sig mössa och annat medans hon springer iväg :)





Titta mamma söat söat sa Signe igår när jag hämtade henne, Sedan sa hon åka pulka backen pappa. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0