Nya tag

Idag var det måndag igen. Tänk vad veckorna går fort. 
Var jättetrött imorse när Signe väckte mig vid 06.10. Känns som att helgen bara swishade förbi. Började dagen med städning hos 2 äldre damer, ingen kom ihåg att jag skulle komma men det gick bra ändå. Den ena hade jag ringt i helgen och påmint men hon kom ändå inte ihåg, stackarn. 
På eftermiddagen gjorde jag det sista på lönekörningen och utbetalningen  så det är skönt att ha det klart. Nu är det bara en massa papper å smått och gott som ska tas reda på men inget som stressar. 
När jag och Signe kommit hem från dagis kom gammelfarfar Werner förbi med present åt Signe. 
Hon fick en jättefin liten dammsugare :) 
Efter besöket blev det ihopskruvning av Signes nya hylla hon fick igår. Jättefin blev den. 






 Min Goa farfar. Signe sa, haadå sassa när han skulle gå och så fick han en kram :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0