Trött å slut

Känns som som att hormonerna bara flödar i kroppen just nu och som att jag kan börja gråta för vad som helst. 
Känns som att all ledig tid går till hushållsarbete så som tvätt, städning, handling, matlagning och sen försöka pressa in lite träning också som jag känner att jag behöver. Blir även stressad över småsaker som går sönder här hemma eftersom ingen av oss är speciellt händig och kan fixa. 
Varje kväll går jag å lägger mig klockan 21 för att jag inte vet hur Signe kommer sova vilket inte känns superkul. Även på helgen går jag å lägger mig vid 21-22. Signe vaknar ju oftast 1-2 ggr per natt och då är det inte alltid att jag har så lät att somna om sedan vill hon upp mellan 6-7, idag var det 05.30. Måste verkligen försöka få ordning på hennes nätter innan nästa barn. 

Skönt nu har jag fått skriva av mig lite klagomål. 



Kommentarer
Anonym

Tuff tid med småbarn. Hjälper dig gärna, det vet du. Säg bara till! Såg att du gjort så fint på kontoret idag. Det blir iaf roligare o lättare att jobba när man har fint runtomkring sig. /Kram mamma

2015-01-27 @ 20:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0