19-21 juli

Eftersom jag varit dålig på att uppdatera kommer här en sammanfattning sön-tis😀. 

I söndags åkte Tessan med familj hem jag åkte bort till jobbet efter de åkt och gjorde lönerna. Signe och Isak var med mamma och Mauri under tiden. 

I måndags kom Sara på besök. Nu väntar vi på hennes Bebbe också som kommer i augusti😊. 

Igår var vi och hälsade på Viktor, Sandra och barnen. När vi kom dit sa Signe, Signe behöver inte gå in haha, blygisen☺️men sen gick det jättebra och när vi skulle åka hem ville hon vara kvar. När vi kom hem sa hon jätteroligt Elsa å Stina👍😀. 

Annars har dagarna gått åt amning, blöjbyten etc.😁. Idag skulle jag handla på ica maxi med Isak men han började gallskrika så jag fick bara med mig typ 4 varor. Fick åka till spece lite senare när han somnat. Man är inte sin egen chef längre kan man säga😉. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0