Fullt ös

Nu har man fått känna på hur det är att ha två små liv att passa upp på. 
Inatt gick jag å Isak ner och sov för det runt 40 grader på övervåning, skiljer säkert 20 grader på över och undervåningen. 
Han vaknade strax efter vi gått ner å fick mat sedan var han vaken i kanske 1 timme. 
Klockan 6 hör jag hur Signe dundrar ner för trappen å in där vi precis somnat om , så då var det bara att stiga upp. 

Signe har varit lite upp och ner i humöret ena stunden glad och jättego å pussar på bebisen och säger Signes bebis, bebisen jättegullig osv. Sen blir hon lite avundsjuk emellanåt.

På eftermiddagen kom min kompis och kollega Hilda förbi med en säng hon ville bli av med, jättesnällt så nu har vi e 90 säng i Isaks rum + en växa säng så familjen Borgelöv kan sova gott när de är på besök. 
Sofia kom även förbi med en salva till mina stackars bröst, det tackar vi för 👍😊. Han är en jäkel på att äta och snutta den här lilla Herren, har provat med amningsnapp och napp idag igen men det dög inte. 

Signe är förresten lite bekymrad över att vi inte kommit iväg till Kolmården än. Vi har ju hela tiden sagt att när bebisen kommer så åker vi, vilket hon verkligen tog på orden och har tjatat och tjatat, 
men nästa vecka ska det bli av tillsammans med oss, farmor, farfar, mormor och morfar 😊.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0