Söndag

Blev inte supermycket sömn inatt heller lillskrutten vaknade precis när jag skulle lägga mig å var vaken till kanske 00. Sedan vaknade Signe vid 06.30 då var jag stendöd men var lika bra att gå upp då vi skulle vara i Nyköping för återbesök kl 9.
De hade tydligen ingen barnläkare på kullbergska under vecka 28 +att ingen svarade när bb försökte ringa dit så de tyckte de var lika bra att åka tillbaka. 
Han fick ta blodprov, hörseltest, vägning , kolla höfter, hjärta, ögon, gulhet etc och allt var jättebra😊😊. Så tacksam att jag fått en frisk å välmående liten pojke. 

Signe har hängt på Hulta beach idag med farmor och iris var också där. Så skönt att hon fick åka dit å aktivera sig lite så vi fick vila, har sovit 2 ggr 1 timme under dagen. 

Idag har mjölken kommit igång på allvar så jag har såå ont kan inte ens ligga lite på sidan. Dock verkar lillebror mycket nöjdare nu när han får i sig mer mat och sover bättre. Mormor lyckades även få honom att ta nappen och har även lyckats med amningsnapp vid några tillfällen under dagen. 

Ikväll kom mamma å Mauri förbi men present till Signe, och inte vilken present som helst utan en sprillans ny cykel😊. Hon blev jätteglad och var superduktig på att cykla. Bara Signes cykel sa hon 😍. De hade även köpt med sig thaimat vi käkade, utom Henke som är lite småkrasslig, vi tror det är nåt han ätit men de har hållt i sig ett tag så han får nog kolla upp det imorgon om det ej blivit bättre. 





Alla babblarna fick åka med i cykelkorgen 







Liverpool dressen på 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0