Glass vid Djulö och livräddning 😁.

Idag var jag, Elin och Sofia nere vid Djulö med barnen å käkade glass i det fina vädret :) gick hela vägen från mig å tillbaka👍. 

Signe och Iris lekte vid vattnet precis vid bordet där vi satt, jag å Sofia ser hur Iris närmar sig vattnet å sätter sig på huk å innan vi hinner reagera har hon druttat i😁. Vi kastar oss fram både två men jag kommer först å kastar mig i med skor å allt å drar upp henne. Som tur var gick det bra och hon slog sig inte men Gud så skakis man var. Sofia bara men Sofie du ska väl inte kasta dig i med mage å allt jag bara jo men alltså det på ren instinkt. Skönt skönt att allt gick bra. Signe hade med sig en extra klänning Iris fick låna sen. Alltså de borde verkligen sätta upp något staket där även om vattnet inte är så djupt. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0