Fullt upp

Uppgång klockan 05.30 idag. Dock har Signe sovit natten igenom nu ganska många nätter så det är skönt. 
När hon vaknar på morgonen ropar hon mamma kom, mamma kom nu typ 20 ggr innan man kommer in till hennes rum. 
Blev 2 städkunder  på förmiddagen samt en kortis kontor och en sväng till en kund där jag tittar till huset. 
En tjej blev även sjuk på assistansen så nu är jag där å jobbar fram till halv åtta. Vi har bakat sockerkaka till p-mötet på torsdag och nu ser vi på tv :). Signe är hos mormor å memme då Henke har arbetsplatsträff. 
Smsade honom att jag behövde jobba å att han skulle hämta Signe hos mamma. Tydligen har han inte telefonen på, då jag både ringt och smsat, men Signe får väl vara där tills han får igång telefonen helt enkelt. 
Vad är det killar å avstängda telefoner  de fåtal ggr man verkligen behöver ha tag i dem🙉. 


Snälla rara pappa sa Signe igår😂. Undrar varifrån hon får alla ord och fraser. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0