Hemfärd från sjukstugan

Imorse hade även Marcus, Sofia och Erik blivit sjuka under natten. Har mått lite bättre idag men har fortfarande väldigt ont i halsen å känner mig trött. 
Det blev iaf hemfärd efter frukost. Vi hade beställt städning denna gång så det var skönt att slippa det. 
Jag, Henke och Signe åkte med Göran. Signe skötte sig hur bra som helst på vägen. Hon kollade på film å åt lite frukt sedan stannade vi för lunch i Filipstad. Efter lunchen sov hon i nån timme och sedan var vi snart nog hemma. Jag somnade också som en stock efter Signe hade slutat säga Madicken mamma, titta dicken, titta på dicken😂. Väl hemma har vi tvättat å handlat det viktigaste, nu blir det farmen final. 
Kommer att stanna hemma från jobbet imorgon för jag känner mig inte pigg. 

Trött tjej i morse som vaknade efter mamma och pappa. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0