Tjock, trött och förkyld.

Signe har verkligen sovit som en kratta inatt. Grät och knydde i sömnen hela tiden så varken jag eller Henke har fått nån vidare sömn. Vi hämtade in henne till oss men hon blir inte tyst för det. Mamma mamma sa hon hela tiden för att försäkra sig om att jag var där. 
Vaknade upp jätteförkyld i morse också så jag körde mina 2 korta kunder på förmiddagen sen har jag legat hemma i soffan och sovit en stund. Fattar inte vad det är med denna vår och förkylningar. 

Mamma hämtade Signe på förskolan iaf så jag får vila. Saknar dock min lilla pingla. Hon var tydligen också lite snuvig men glad ändå sa mamma. 


En nyfödd Signe, tänk att vi snart har en till sånhär 😍😍. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0