Fredag lördag i stora drag

Har varit riktgt dålig på att skriva i bloggen på sistone men som 2 barnsmor har man faktiskt häcken full 😩😊😍. 
Henke har varit ledig denna vecka. Han börjar jobba i k-Holm nästa vecka så han tog ut lite kompledigt innan jobb bytet. Vi har mest varit hemmikring denna vecka å tagit det lugnt. 
Igår var jag på begravning för mina hemtjänstkunder som nyligen gick bort. Först gick frun bort och 2 veckor senare gick mannen bort😥. fint med gemensam begravning. Jag var ju hos dom ganska ofta så kände att jag ville gå. 
Vi hade skickat en fin bukett från jobbet sen hade jag, Hilda och Maria köpt en varsin röd ros.

Efter begravningen åkte jag ut till Hulta där familjen redan väntade å där blev vi bjudna på tacos :)
Idag har vi varit på stan en sväng. Signe sprang runt som en galning, ville ha en massa saker hela tiden, haha hon verkar tro att vi har obegränsat med pengar, nej du får önska dig av tomten sa jag. 
På eftermiddagen har Henke varit iväg å spelat hockey sedan har vi ätit hemgjord pizza. 


Vila i frid mina vänner.. 

I Hulta 





Lördagsmys 





Signe vill tydligen ha en pippipyjamas, herr nilsson och pippiparply etc 😂




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0