Jag tar 1 krona mamma

Signe började tjata idag om att hon ville måla med målarfärg. De gör det ibland på förskolan. Så jag sa ja okej, men då får du ta dina pengar Signe. 
När vi kom upp till spargrisen sa Signe, jag tar en krona mamma att köpa för. Haha. Så mamma fick betala ialla fall. 
Hon tyckte ialla fall det var jättekul att måla. 

På stan sprang hon och tog Herr nilsson, stora lilla gubben och stora pippi dockan. Jag sa nej Signe lägg tillbaka vi ska inte köpa de där. Hon lägger då tillbaka alla utom stora pippi, jag tar bara en mamma haha. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0