Lite jobb å gofika

Ja denna morgon var inte rolig. Isak vaknade massa gånger i natt och när han vaknade vid 03.30 kunde jag inte somna om 😫. Så har vart vaken sedan dess, men har gått bra ändå idag konstigt nog. Åkte bort till jobbet och började med lönerna. Sedan hämtade jag Signe på förskolan så åkte vi till mamma och åt glass.

På eftermiddagen blev vi bjudna på fika hos Sofia. Jättegott med saffransbullar men det verkade inte Iris och Signe tycka konstigt nog. 
Ikväll kom farmor på besök också så Signe har fått träffa många av sina favoriter idag. 

Nu ska jag ta igen ett avsnitt av 100 code jag missade igår, spännande spännande. 




Pippikläderna åkte på hem till Iris också 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0