Lördag

På förmiddagen igår blev det fika hos farfar i Vingåker. Det blev nygjord julskinka och hembakt limpa. Samma limpa som han bakat i alla år. Jättegod är den å lyckades snika åt mig receptet denna gång. Trodde det var hemligt då jag aldrig fått det tidigare när jag frågat 😂. 

Signe skulle sova i Hulta igår och började tjata om det redan på morgonen så Henke fick köra ut henne redan då så fick hon vara där hela dagen. 

På kvällen bar det av till Moa i mammagruppen för lite festligheter. Henke körde dit mig å Sofia. 

Massa gott hade inhandlats så tror ingen gick hungrig därifrån. Var så synd att jag var så trött igår kväll. Blev bara ännu mer trött av vinet så drack mestadels vatten haha. Känns dock som ett bra beslut idag. Det var ialla fall supertrevligt. 
 Vid 01 delade jag, Sofia och två tjejer till på en taxi hem. 

Gladnosen fick följa med pappa till Andreas å kolla på fotboll igår. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0