Kyligt

Lugn dag idag. Barnen vaknade innan 05.30 båda två som vanligt. Efter jag lämnat Signe åkte jag och Isak till bilprovning för besiktning av skodan som gick igenom tack och lov. 
Efteråt åkte vi och hälsade på en kund som är inlagd på lövåsen och är väldigt dålig. Tyvärr sov in och jag tror inte hon märkte av att vi var där😥. 
På eftermiddagen tittade Hilda in på en fika. Hade gjort knäckig äppelpaj. Jag som varit så duktig med kosten ett tag har nu fallit in i en riktig fikafälla. 

Vinteroverallen åkte på idag. Så himla kylig morgon. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0