Sovmorgon och kalas.

Imorse sov Isak ända till 6.45 riktig sovmorgon. Vi gick då för att kolla om familjen Borgelöv var vaken men det var mörkt i fönstret. Jag och Isak tog då en promenad. Efter 20 min kom vi tillbaka men det var fortfarande mörkt, gick 20 min till, fortfarande mörkt i fönstret, sedan gick vi 15 min till å då när vi kom tillbaka var de vakna 😀. 
På eftermiddagen kom mamma, Mauri, Henke och Signe för det vankades 2 årskalas för Ester hemma hos Peters mamma. Massa gott fika och jättefina goda tårtor. Tårtorna hade Peters syster gjort å de var helt veganska men det märkte man inte. 
 Vi var kvar där till kanske 20 sedan skjutsade Mauri hem oss till Tessan och Peter, mamma och Mauri skulle sova på hotell och Borgelövs hos Peters mamma. Somnade redan vid 21 igår. Rätt skönt faktiskt. 

Idag åkte Henke och Isak med tåget på förmiddagen. Vi andra tog bilen bort till huset Therese och Peter köpt. Sedan tog vi en promenad i området och kollade på förskolor till Ester. Sedan blev det mat på den lokala pizzerian. Var ju bra att vi fick testa så att den var bra till kommande besök 😂. 

Mörkt hos Borgelövs klockan 07. 







Tjejen som går tillbaka lite i ålder när hon umgås med sin yngre kusin. Napp som hon inte förstår att hon ska tutta på och snutte. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0