Uppdate

Jahopp har varit lite mycket på sista tiden därför jag ej gjort så många inlägg. Igår var ialla fall jag och Sofia i Norrköping en sväng till Norrköping blev inte så mycket inköp då jag känner att jag har lite köpstopp😩😉. Blev två par strumpor till Isak och strumpbyxor till mig.
Idag skulle vi åkt till Sara och Knut men fick tyvärr ställa in för att Isak vaknade så tidigt i morse. Blir bara tidigare å tidigare. Han somnar så tidigt på kvällarna sedan sover han bra fram till 03 för att sedan börja vakna för dagen mellan 04-05.30. Ikväll somnade han ialla fall 18.30 istället för 17.30 som igår så hoppas på en bättre natt. 

Mamma var snäll å körde Signe till dagis idag för hon skulle ändå iväg till Vingåker och klippa sig. Var skönt att slippa dra iväg med Isak. 
Vi sov ialla fall en liten stund sedan blev det lunch och promenad innan det dags att hämta Signe. Man hinner inte mycket på de ca 3 timmarna hon är på dagis. Hon börjar egentligen 8.30 men brukar komma vid 9 sedan ska man hämta 12.30 så brukar åka iväg vid 12.15. 

På eftermiddagen har vi varit ute en sväng, badat, sedan har det blivit bamse och Madicken på Tv:n. 

Jag å Sofia käkade supergoda varma bagels med massa gott i när vi var i Norrköping. Ska testa om det går att göra nått liknade  i våffelgärnet. 



Signe älskar att bada med lillebror 



Kör de kommer en mask å klämer till på låren så båda skrattar 😂. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0