Hepp Hepp

Idag fick Signe åka med pappa till dagis för han börjar lite senare denna vecka. Förresten har Henke fått jobb i Katrineholm från och med oktober, jätteskönt. Han kommer ju spara en timme om dagen. 

Jag och Isak var borta på jobbet på förmiddagen å fixade med lite smått och gott som var kvar efter lönekörningen. 
När jag hämtat Signe på förskolan kom Sofia, Iris och Elsa förbi på en fika och ikväll har jag, Sofia och Sandra varit på tabata. Fullt med folk var det trots att vi kom tidigt, men det gjorde inget att vi fick stå allra längst bak vid skåpen. 
Var lite nervös för jag har inte tränat nåt hårt pass sedan innan graviditeten men det gick bra. Var någon övning jag avslutade lite tidigare för jag vill inte utmana ödet så här tätt inpå förlossningen, har ju inte varit på min efterkontroll än men jag känner mig återställd. 
Jobbigt var det men skönt efteråt. Blir väl träningsvärk så det heter duga i övermorgon. 





Kommentarer
Therese

Men äntligen! Posten i Katrineholm då? Vad skönt för er båda :-)

2015-09-04 @ 20:53:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0