Valborg

Vid 16.30 begav oss till familjen Karlsson/Hjelm för lite valborgsfirande. Pontus, Isabelle och Mella kom också dit. 
Tjejerna började leka direkt så det var roligt. 
Det blev grillat och sedan gick vi ner till brasan i värmbol. 
Jag trodde jag hade tappat mina nycklar och började leta förbrillt då Henke inte hade med sig sina. Han och Pontus åkte sedan bort för att se om nycklarna satt i dörren och ja det gjorde de och dörren stod tydligen också öppen😩. Isak ville inte somna trots att han var jättetrött, han somnade vid 21 tiden. Ville vara vaken när det var fest såklart.  Signe höll ut hela kvällen och somnade när vi kom hem 23.30. 














Pappa jag vill se på Tv och Signe vill vila 😂😂. 


Isak blir matat av Stina. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0