29,30,31/1

I fredags var vi bjudna hem till Bitte och Göran på mat. Vi firade Bitte som fyller år nu i veckan. Efter god mat så blev det filmtittande på sånt som Göran filmat. Var så kul att se Signe när hon var runt 1, alltså det var det gulligaste jag sett när hon knallade runt i Hulta med hjälmmössa. 
Vid 21 tiden begav vi oss hemåt med två trötta barn. 

Åka, åka dockvagn 





Lördag. 

På förmiddagen hörde Sofia av sig och frågade om jag ville me på loppis å det ville jag ju. Det var borta vid hyrmaskiner typ. De säljer grejor som folk skänkt sedan går pengarna till välgörenhet. Hittade ett par skridskor till Signe som hon blev jätteglad för å tjatade om att åka. När vi väl kom till backavallen ville hon inte åka längre, jag behöver inte sa hon, jag är liten vet du mamma😂. 




På kvällen blev det gomiddag och avslutades med ben and jerrys samt hemgjort havreflarn. Signe tryckte i sig en hel körsbärstomat för att glass 😂, hon är alltså inte mycket för grönsaker. När hon kämpat på med tomaten i typ 5 minuter sa jag var det gott Signe? Ja det var inte så äckligt😂. 



Söndag 

Igår åkte jag, Signe, Isak, mamma och Mauri till Flen å fick middag, efterrätt å fika hos gammelmormor. Signe har tidigare varit lite blyg för henne men igår 
var det typ bästisar😊,kul. Signe var på väldigt bra humör igår också så det var skönt. 
Mamma och mormor manglade dukar sedan hade jag med sig Isaks trasiga overaller som hon lovat att laga 😊. 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0