Dag 8 och på benen men sliten

Åttonde sjukdagen idag men börjar äntligen känna mig något piggare. Känner mig dock mör i kroppen och har huvudvärk men ser ändå ljuset i tunneln. Henke började jobba idag efter att ha varit hemma hela förra veckan. Hade ångest över hur jag skulle klara mig idag med sjuka barn men det gick rätt bra faktiskt. Har mest hållt oss inne och byggt lego och tittat på film. Förutom 4 promenader med Mr Isak som ska sova i vagn. Granarna måste undra vad jag gör när jag går gram å tillbaka på gatan 40 ggr 😂. 
Signe har fortfarande lite feber så hon blir hemma imorgon också ialla fall. 

Lyxstall 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0