Lilla nyår

Igår var vi bjudna till Victor och Sandra. Det blev ju inställt på nyår så det blev nyårsmiddag igår istället. Oxfilé med potatisgratäng bjöds det på sedan hade Maria med den goda desserten vi åt på nyår. 
Signe och tjejerna lekte och sprang runt som galningar med käpphästar. 
Bitte hämtade sedan Signe,  Stina och Elsa åkte till sin farmor och farfar. 
Jag och Isak begav oss hemåt vid 22 tiden, var så himla trött för natten innan låg jag vaken mellan 02.30 till 05.15 helt utan orsak. Är så irriterad på att jag ibland har svårt att sova fast jag är trött. Inatt däremot har Isak vaknat typ varannan timme känns det som men lyckades ändå somna om tack och lov. 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0