30 årsgalej.

I lördags vaknade vi upp tidigt jag å Malin som delade rum trots att vi hade möjlighet att sova. Jag drömde att det var en råtta i rummet å började jaga både på golvet, väggen och på Malin😂. Hon undrade vad tusan jag höll på med. 
Hela förmiddagen gick till förberedelser. Jag städade och Malin och Tessan gjorde maten medans Peter var runt å fixade ärenden och handlade till festen. 
Vid 14 drog festen igång. Blev fördrink sedan mat, efterrätt och korvgrillning senare på natten. 










Esters välfyllda pool 😂. 






Kommentarer
Sofia

Åh vad kul! Och vad fin du var 😍

2016-06-20 @ 21:24:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0