En på två 😔

Alltså det här med att lägga Isak när jag har båda barnen själv är inte lätt. Isak är smidigast att lägga i vår säng och att man lägger sig bredvid. Tar ganska lång tid att söva honom hur man än gör. Sedan sover han bara 30 min när man kämpat. Oavsett hur trött han är sover han nästan aldrig längre. Lägger man han i resesängen eller vagnen så skriker han och det orkar jag inte. Går man promenad med dubbelvagnen så håller Signe på å sjunger och tar på honom så han inte kan koppla av. Iaf när jag skulle lägga honom idag så kom Signe med upp och det gick bra en stund men hon håller ju på och grejar med Isak. Sedan ville hon att jag skulle följa med ner. Jag går ner å sätter på Emil men hon vill inte vara själv och följer med upp igen, jag ber henne gå ner så Isak kan somna. Sedan börjar hon härja å gråta för att hon inte vill vara själv. Går ner med henne två ggr till innan hon är okej med att sitta själv och se en film en stund. Otillräcklig mamma deluxe!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0