Första klass och tält

Idag blev det tåget till Göteborg. Tessan och Peter ska ha 30-årsfest imorgon. Då henkes pappa fyller 60 och ska ha galej imorgon så delade jag och Henke på oss och barnen får följa med till Hulta. Det var billigare för mig att boka första klass biljett på tåget så det gjorde jag. Njöt verkligen av att sitta i lugn och ro å bara ta det lugnt. Malin kom med tåget strax efter mig så Tessan hämtade oss. Ikväll har vi bygt partytält och jag å Ester har tittat på Loranga och masarin. Hon var verkligen så himla go å glad så jag passade på att borsta hennes tänder och hon gapade så stort så. Sa till Tessan " vad skönt att hon gapar så stort". "Va? man får ju typ hålla fast henne annars"😂. Vi får nog byta barn ett tag för de är alltid så medgörliga med andra😂.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0