Är du lite tung mamma? Ska du inte vila lite då?

Efter att jag hämtat Signe på dagis så somnade Isak så jag körde ett tabata pass. Signe satt med sin vällingflaska och tittade på. Sedan sa hon, mamma blir du inte lite tung när du tränar, jo svarar jag, ska du inte vila lite då? Kan jag också få träna när jag druckit upp min välling? När hon sedan kom bort till mig sa hon, nee det får jag göra när jag blir lite större😂.  Hon säger tung om trött, när man är trött av ansträngning 😂 fråga mig inte varför. 





Har dammat av den här gamla grejen från tv-shop. Är dock inte så att jag glider fram på den med ett léende som de gör på tv-shop reklamen. 😂. 

Knubbeman som aldrig är still. Man märker verkligen att han vill krypa iväg nu men vet inte hur man gör. 


Vem behöver leksaker när det finns eltandborstar. Han har fått en tand i överkäken nu förresten 😊. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0