Måndag

På förmiddagen tog jag och Sofia en promenad ner på stan. Det blev lite nya kläder till Isak. 
Efteråt tog vi varsin burgare på donkan. Jag trodde det bara skulle ta 25 minuter att gå hem vilket var fel, tog 35 minuter och då gick vi i rask takt och fick springa sista biten för att hinna hämta Signe i tid 😂. 
Fick ju motion ialla fall. Har varit dåligt med det senaste veckan. Har känt mig helt slut både i kropp och huvud. Tog en järn och en vitamintablett idag så får vi se om det kan hjälpa. Gick å la mig med Signe vid åtta igår kväll men kände mig ändå inte alls utvilad när hon vaknade vid 06😁. 

På eftermiddagen har vi hängt hos mamma med Tessan och barnen innan de åkte tillbaka till Gbg. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0