Göteborg

Igår efter lunch åkte mamma, jag och Signe till Göteborg. Tessan och Peter har ju blivit husägare så jag ville gärna se hur de har det. 
Blev ett stopp vid Ingelsta för jag insåg att jag hade väldigt dåligt med kläder. Blev några toppar och ett par shorts. 
Vi stannade också och fikade ute i det fina vädret och kom fram runt 18. 
Signe och Ester badade ute på altanen och sen blev det mat. Signe var vaken till närmare 22 fast hon hade vaknat 05 på morgonen och idag vaknade hon 05.30 så hon har sovit kortare tid en mig inatt. Fattar inte hur hon orkar 😩. 

Lite hopp med farmor innan avfärd 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0