Hipp hipp hurra och feber

Igår var det ä förskolans dag så det hände massa skoj på Signes förskola. Hoppborg och ansiktsmålning bland annat. Ansiktsmålningen var dock inget för Signe. När hon såg clownen på framsidan av förpackningen på färgerna började hon gråta och ville åka hem. Men det gick bra sen ialla fall. När jag hämtade henne var hon väldigt trött men jag trodde det berodde på att det hänt så mycket på dagen. På eftermiddagen började hon dock kännas varm så det var feber. 
Igår kväll var vi och firade Mauri som fyllde år. Det blev supergoda hemgjorda hamburgare och mormor hade gjort smarrig tårta. 
Signe får vara hemma idag. Måste dock åka till tandläkaren sen så Bitte är snäll och kommer ner en stund. 
Bet sönder en lagning för ett tag sen så jag ringde igår och bokade en tid den 12/6 för å få den fixad. Har inte haft några besvär så sa att det inte var nån brådska. Men strax efter vi lagt på började det lossna fler bitar från tanden och vi åker ju till Spanien nästa vecka så ville inte chansa. Sån tur var kunde jag få en tid idag.







 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0