Veckan som gått

I måndags blev det jobb för mig, i tisdags bar det av till skolan. Jag Sofia och Erik åkte ihop. Det är en kille i vår klass som också är från K-Holm. När vi kom fram började det med att vi fastnade i hissen. Sofia som är smått klaustrofobisk började trycka på nödknappen som en galning, krama mig och säga snälla får jag gå ut 😂😂.. Den började snart rulla igen så det löste sig. Först på schemat hade vi en workshop där vi fick lyssna till en kvinna som länge arbetat som sjuksyrra och sen fick vi diskutera och ställa frågor. På eftermiddagen hade vi seminarium där vi diskuterade kunskap och lärande. Innan hemfärd gjorde vi en gruppuppgift med vår studiegrupp. 



I onsdags på dagen pluggade jag och Sofia. var nere och lånade lite böcker på bibblan.  Passade då på att låna några till barnen. Blev babblarna till Isak och han älskar den verkligen, läste den typ 7 ggr på rad. Daäe har massa babblargubbar på förskolan så han känner igen dom❤. 
På kvällen käkade jag middag med mammagruppen på olearys väldigt gott och trevligt. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0