Födelsedag

idag blir min lilla tjej hela 4 år. Började dagen med lite paketöppning innan förskolan. Det var första dagen Isak skulle gå helt själv. Vid 11 så ringde de och sa att det gick kanon. Han blev inte ens ledsen när jag gick. Han tycker verkligen det är så kul där och charmar och bubblar med all personal fast ingen hör vad han säger😍. Han är överallt och ingenstans och springer och klättrar. 

Efter hämtning bjöd jag över mamma och mauri för Signe var ledsen att vi inte skulle fira henne idag utan på söndag. Det blev glass med ljus och  Chokladbollar. 





Skruvar ihop skrindan Signe fått från, mormor, mauri, Solveig och Tessan
Trött kille som varit vaken sedan 06, vart på förskolan och bara sovit 30 min.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0