Kusinbesök😀

IgĂ„r kom Tessan, Ester och Edit. Det blev hemgjorda köttbullar med grĂ€ddsĂ„s i och hemgjord blĂ„bĂ€rspaj. Signe och Ester hade verkligen sett fram emot att se varann. 


Idag var det förelĂ€sning pĂ„ hĂ€lsogymmet som Tessan, Kristina och en kille de arbetar ihop med pĂ„ Nuskin höll i. Tidigare hade han varit proffesionell hockeyspelare men arbetar numera heltid med Nuskin. VĂ€ldigt intressant. Visste ni tex att nĂ€ringen i frukt och grönt minskad med typ 50% pĂ„ 50 Ă„r. SkrĂ€mmande. Jag fick Ă€ven scanna mig dĂ€r man kunde fĂ„ veta sitt hĂ€lsotillstĂ„nd. Den mĂ€ter karotenin nivĂ„erna och man fĂ„r veta sitt allmĂ€nna hĂ€lsotillstĂ„nd. Reultatet beror inte enbart pĂ„ hur man Ă€ter utan ocksĂ„ stressnivĂ„n och hur man sover etc. Enda företaget som har patent pĂ„ denna scanner fattade jag det som. Jag lĂ„g pĂ„ 42000 nĂ„nting och optimalt var över 50000 sĂ„ inte superdĂ„ligt men har Ă€ndĂ„ tĂ€nkt köpa nĂ„gra kosttillskott. Det hade nĂ„gra som ökade energin och koncentrationen pĂ„ dagen och nĂ„gra som skulle göra att man sov bĂ€ttre och kĂ€nde sig mer utvilad, sen tĂ€nkte jag köra en vitamintablett och omega 3. Hoppas pĂ„ resultat. Efter tre mĂ„nader fĂ„r jag scanna igen och om inte nivĂ„erna ökat fĂ„r man pengarna tillbaka. Tyckte förelĂ€sningen var vĂ€ldigt intressant och över förvĂ€ntan. 

IkvĂ€ll hade Tessan en jobbgrej. SĂ„ vi, barnen, mamma och mauri har varit hos oss. Blev tacos och popcornmys. 






Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0