Dagens fynd:)

Idag var jag och Sofia i Norrköping på nya xxl butiken, de hade massa grejor där till jättebra priser:) 
Skorna var nästan halva priset mot andra kedjor:) hittade även ett par långa träningsthights:) när jag kom till kassan fick jag även 25 % rabatt på hela köpet om jag gick med på att ta emot nyhetsbrev på mailen:) nöjd tjej alltså😉 först frågade hon i kassan :vill du ha vårt nyhetsbrev och ja bara : ne det är bra, får ju så mycket mail ändå, sen säger hon om du tackar ja får du 25% på dagens köp. Då blev det ju en annan femma,fan hon kunde väl sagt det direkt då haha. 
Snart ska jag iväg på ljusparty hos Lovisa, Amanda skulle hämta upp mig. Signe får stanna hemma med pappa ikväll:) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0