Lördag

Imorse tog jag en välbehövlig löprundan. Första träningspasset denna vecka så det kändes skönt att få nåt gjort. Har verkligen inte orkat. 
Är ju så fullt upp på dagarna med dagislämning jobb och annat + att det är kolsvart när man kommer hem, inte så uppiggande precis. 
Påvägen hem från löprundan stannade jag till i lekparken där Henke och Signe var.:) 

Åkte ner på stan en sväng när Signe sov efter lunch för att kolla lite julklappar men hittade inget så det blir nog inga fler. 
Hade 50 % på valfritt damplagg på Lindex men hittade inget förutom en mössa till mig, men men det blev en billig mössa iaf. 
Ikväll har jag varit å jobbat som personlig assistent en stund. 
När jag kom hem hade Henke och Signe köpt pizza och nu kollar vi på reprisen av Fillip och Fredrik från i torsdags som vi missade. 



Ful på denna bild, jag vet men det bjuder jag på :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0