Fredag

Igår morse skulle Henke köra Signe till dagis eftersom han började senare. 
Jag tog andra bilen å körde till jobbet å när jag kommer till första kunden som ligger en bit utanför stan upptäcker jag att jag har båda bilnycklarna i fickan. Fick ringa till mamma å mauri i stress som var snälla å ryckte ut. De hämtade Signe å Henke körde till dagis sen fick Henke ta den bilen till jobbet.

Efter kunderna blev det lönekörning så det passade bra att farmor kunde hämta på dagis. De var hemma hos oss när jag kom från jobbet. 




Rödvinssås, kött å gratäng till kvällsmat :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0