Sjuk i sälen dag 2

Jaha inte mådde man bättre idag när jag vaknade, sjukt ont i halsen. Var dock lite småhungrig så jag lyckades få i mig frukost och även lite tacos igår.
Efter frukosten har jag dock inte kunnat äta mer på hela dagen. Har legat i sängen iprincip hela dagen och knaprat alvedon och druckit citronvatten.

Gick upp vid 16 å fick då i mig en apelsin och lite blåbärssoppa men började då må illa så jag stoppade fingrarna i halsen för att kräkas😥. 

Gick å la mig igen nu för jag kände mig sämre igen så bad Henke göra ordning en tallrik mat om jag vill ha senare. Görans berömde grillade hjortfärsbiffar står på menyn å det vill man ju faktiskt inte missa. 

Har verkligen varit kanonväder i dag å alla har varit ute å åkt och grillat korv, känns så trist att ligga sjuk. Men jag får skylla mig själv. Har tagit på mig för mycket senaste tiden. Läste att kroppen kan skjuta upp en infektion vid stress till ett senare tillfälle när man är mer avslappnad. Troligtvis därför jag alltid blir sjuk på semester. 

Har verkligen var tur att man haft så många barnvakter här. När jag gick upp på eftermiddagen brydde sig Signe inte ett dugg om mig utan lekte med Iris å härjade med allt å alla. Enda gången hon kom å kramade mig var när Stinas kille Christian kom, tydligen är hon rädd för honom 😂, ädd Christian säger hon.  


Signe serverar tacobuffé








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0